FANDOM

Santōryū (literalmente: stilul celor trei sabii) Este o modalitate de luptă cu sabia care se ocupă cu cauza opoziţiei de 3 katana; câte unul în fiecare mână şi una în gură. Există mai multe tehnici diferite pentru acest stil de sabie, inclusiv atacuri de mare viteza ( "Tatsu Maki"), atacuri directe rezultat ( "Oni Giri") şi aer comprimat atacuri de proiectil ( "Hyaku Hachi Pound Ho"). Roronoa Zoro este lumea celebru spadasin al Straw Hat Pirate echipaj care utilizează acest stil. In Thriller Bark arc, Jigorou, Zombieul care ia luat umbra lui Zorro, de asemenea, foloseşte acest stil sabie din cauza Kage Kage nr Mi abilităţi

Istorie Edit

Zoro început în curs de dezvoltare "Nitōryū", sau Stilul celor doua sabii, când a început de învăţare moduri de a folosi o sabie. Învins de rivalul său Kuina 2000 de ori, acest lucru doar au condus-l să devină mai puternică şi mai puternică. Într-o zi, el a provocat Kuina la meci două mii în primul rând, încrezător ca de obicei. Numai în acest timp, el a vrut să lupte cu săbii reale. Zoro luptat cu Nitōryū său de obicei, astfel cum a Kuina au luptat cu ei Ittōryū (stil cu o singura sabie). La sfârşitul luptei, Kuina încă o dată, a ieşit victorioasa. Asta ar fi ultima dată că cei doi rivali au luptat vreodată unul de altul, pentru că a doua zi Kuina si-a pierdut piciorul pe nişte scări, a căzut, şi în cele din urmă a murit, sau într-o versiune editat pentru telespectatorii mai tineri pierdut împotriva unui adversar şi a fost rănit la punct în care ea nu putea lupta din nou. Când Zoro s-a spus aceasta, el a fost devastat, şi el a cerut Sensei sai de-a sabia ei, "Wado Ichimonji"Cu el pentru ca el le pot lua la visul lor de a deveni cea mai mare spadasin. Acesta a fost din cauza asta, că a început Zoro Santōryū de învăţare, şi care mai târziu a condus-l pentru a deveni un spadasin extrem de puternic, şi Santōryū a fi un stil extrem de puternic.

Tehnicile Santōryū Edit

Stil de luptă al lui Zoro se învârte în jurul unui stil de sabie fictive care foloseste trei săbii. El poate utiliza trei săbii, două săbii, şi stiluri de o sabie. Cînd se foloseşte trei sabii, o treime este plasat în gură. Mai multe nume de atac sale sunt de fapt jocuri de cuvinte, datorită modului unele dintre cuvintele japoneze sunt combinate împreună. Când aceste cuvinte sunt pronunţate împreună ele pot suna ca un cuvânt complet diferite japoneză. De asemenea, în timp ce Zoro este agnostic, unele dintre atacurile sale au trimiteri religioase pentru ei.

Atacurile Santōryū Edit

Acestea sunt atacuri Zoro foloseste cu trei săbii.

Oni Giri (taietura demonului): Trei taieturi simultane. Zoro cruci sabiile sale peste doi piept şi locuri lamă în gură pe orizontală în spatele lor. Zoro, apoi se apropie de ţintă (de obicei, la mare viteză) şi părţi prin intermediul de swinging sabiile peste piept, ca rezultat o diagonală de trecere a descendent-slash de la ambele săbii, în timp ce lama gura execută o tăietură orizontală, fie de la stânga sau la dreapta, în funcţie de la care parte din gură-a poziţionat lama sabia lui principală la. Joc de cuvinte în numele este că Onigiri (お握り) este, de asemenea, numele de o gustare orez japonez. Aceasta a fost prima văzut folosit pentru a se termina Cabaji precum şi tehnica de prima le-a folosit împotriva Mihawk. De asemenea, trebuie remarcat faptul că în această luptă cu Mihawk, stare de slăbiciune tehnica principal a fost descoperit. Există o singură clipă scurt atunci când toate cele trei sabii sunt la acelaşi punct. În cazul în care o poate bloca ele la acel moment, tehnica de întregul va fi prestate inutil. Mihawk a făcut acest lucru, punându-pânza lui colier împotriva sabia cel mai din faţă atunci când a încercat Zoro tehnica. Făcând astfel, cu toate acestea, necesită o cantitate enormă de forţă, mai mult decât Zoro el însuşi sau, altfel el va împinge doar prin bloc şi conectaţi oricum, aşa cum se arată în luptă Zoro cu Hatchan. Acest atac este la fel de puternic ca Gomu Luffy's Gomu nu Bazooka sau Bigan Kaku lui.

Tora Gari (Vanatoarea tigrului): Zoro săbiile din mâna pe lama din gură şi un leaganat mai departe un taietura inainte descendent cu ei. La aproape-range, acest lucru se poate face incapabil de cel puţin doi adversari medie, la o dată. Joc de cuvinte în numele este că "Tora Garry" este, de asemenea, un tip de tunsoare Mohican. Zoro prima a arătat acest atac pentru a învinge Brothers Nyaban. Santōryū Ougi - Sanzen Sekai ( Tehnică secreta: 3000 de lumi): Zoro deţine două săbii ale sale într-un unghi unul împotriva celuilalt şi se roteşte-le în timp ce rulează faţă de adversarul său, care va rupe în bucăţi inamic pentru a biţi. Acest atac a fost folosit prima pentru a încerca să învingă Juracule Mihawk. În funcţie de numele acestui atac, aceasta este final şi cel mai puternic tehnica Santōryū. Vazut fiind folosite cu succes împotriva Vîsle, Care literalmente creează slashes gigantul peste trupul Visle ", după peste 400 de capitole, din moment ce este prima apariţie, în anime este folosit din nou, mult mai devreme în arcul Dream Oceanul de un Zoro hipnotizat împotriva Luffy. În One Piece Grand Aventură, Mutare este iniţiată de către Zoro plasarea sabiile sale într-un formarea invers triunghiulară înainte de filare săbii cei doi împreună şi să fie prezentat ca atacul lui Zoro cinematografica.

RO Nagashi ( Sângerarea lupului): La aproape-range, Zoro înclină spre adversar, folosind două săbii sale pentru a bloca atacurile adversarului răsucire în timp ce corpul său în jurul ca el continuă să se apropie şi Dodge alte atacuri (dacă există), precum şi în cele din urmă de tăiere prin stomac adversarului cu sabie terţe. Ea a fost folosită în luptă împotriva Zoro Hatchan. Zoro au efectuat o versiune de antene de această mişcare împotriva Bartholomew Kuma atunci când a folosit-o pentru a se sustrage în mod eficient rapidă a acestuia din urmă de presiune atac Cannon, şi ar fi reuşit să aterizeze un punct de-a lovit-martor a avut Kuma nu a blocat sabiile sale cu mainele lui "".

Tatsu Maki (tornada dragonului): Zoro se invarte cu săbii sa de a crea un dragon-ca tornada că atât slashes şi lovituri departe ţintă (e). Până în momentul de lobby Enies Arc, Zoro realizate putere suficienta pentru a bustul în afară de un sediu înalt tot drumul prin plafonul cel mai de sus, cu această mişcare şi capabil de a sparge Tekkai. Aceasta este una dintre atacurile de Zoro cele mai puternice. "Tatsumaki" înseamnă "Tornado" în japoneză. A fost pentru prima dată pusă în aplicare de înfrângerea Hatchan.

Yaki Oni Giri (lovitura arzatore a demonului): O variantă a Giri Oni în cazul în care săbii Zoro sunt pe foc. În cazul în care acest atac a conecta, adversarul va fi, de asemenea, setat pe foc. Joc de cuvinte în numele este că, din moment "Oni Giri" poate însemna "minge de orez", atunci când "Yaki", se adaugă, numele acestui atac poate însemna, de asemenea, "mingea la gratar orez" în japoneză. Zoro utilizat pentru prima acest atac pentru a salva Usopp de a fi aruncate în aer de către Dl 5. Defect principal al tehnici este ca Zoro este, de asemenea, este arsă în timp ce utilizaţi această tehnică.

Ushi Bari (coarnele taurului): Zoro execută un multi-hit rulează atac, cu două săbii a rezistat ca un taur de coarne. Aceasta a fost prima văzut folosit împotriva domnului 1. Joc de cuvinte aici este ca un "ushibari" este un fascicul de lemn folosite în casele japoneze.

Gazami Dori : Toate cele trei săbii sunt orizontal paralel, brusc de prindere în jos pe ţintă ca gheara un crab pentru o ghilotina ca efect faptul că s-ar reduce în mod normal, capul unei persoane off. În Manga Viz, aceasta se numeşte Crab Grab. Aceasta a fost prima văzut folosit împotriva Dl 1. Numele este un joc de cuvinte off de "kazamidori", sau "cu palete vreme".

Hyaku-Hachi Lira Ho (lovtuta 108 canon phonix) Acelasi principiu ca versiunea 36 din acelaşi atac. Holding sabiile sale două orizontal de mai sus umăr, iar celălalt în gură, în aceeaşi direcţie, şi apoi execută un leagăn circulară care lansează trei proiectile de aer comprimat spiraling spre ţintă, dar cu Shūsui fitil proiectilele de aer comprimat şi a devenit un imens cu aer comprimat proiectil. Acest atac pare a fi la fel de puternic ca Gomu Luffy's Gomu nu Cannon. Aceasta a fost prima văzut fiind folosit pentru a termina o Ohm. Numele atacul lui este de fapt un joc de cuvinte foarte grele, este scris faptul ca "Phoenix din cele 108 Dorinţele pamantesti" în Manga, cu o lectură denaturate ataşat care o face "108 Pound Ho" atunci când a citit. Ho înseamnă atât Cannon şi Phoenix, cu toate acestea Kanji ataşat este pentru Phoenix, ceea ce face ca traducerea literală, cât şi "Cannon" lectura un joc de cuvinte pe care, ambele sunt corecte. "Lira" parte este o lectură denaturate de Kanji "Bonnou" pentru pamantesti dorinţe, şi se referă la Caliber de un tun (a 108 Caliber Cannon s-ar focul a 108 Lira Ball).

Karasuma Gari (vanatoare demonului corb): Zoro efectuează o tehnica de zbor mai multe slash. Aceasta a fost prima văzut fiind folosit împotriva Franky Familie.[2] Joc de cuvinte este că "kasumagari" este argou pentru o crampă picior în mai multe regiuni din Japonia, inclusiv cel care Eiichiro Oda este de la.

Gyūki Yuzume Săbii sunt poziţionate îndreptat la inamic. Zoro plãmîni înainte şi hit-uri inamicul cu mare impact. Aceasta a fost prima văzut fie folosit pentru a sfărâma sabia lui T-bone.

Enbima Yonezu Oni Giri (taietura demonului): O variantă a "Oni Giri", în cazul în care sabiile sunt rasucite în timpul slash pentru forţa adăugată, rezultând în acest atac frapant adversarii multiple, în loc de una. Joc de cuvinte în numele este că, din moment "Onigiri" poate însemna "minge de orez"; atunci când "Enbi Mayonezu" se adaugă, numele poate însemna, de asemenea, "minge de orez cu maioneza a adăugat:" în japoneză. Aceasta a fost prima văzut folosit folosit împotriva Marines mai multe în tribunal Enies Lobby. În timpul utilizării sale el a generat un abur care a făcut săbii lui arata ca acestea au fost de îndoire. Ichi Gorilla (O gorilă): Bicepsul lui Zoro se umfla Joc de cuvinte este, desigur, "o mare putere" de gorila. Aceasta a fost prima văzut folosit împotriva Kaku.

Ni Gorilla ( Două Gorile): Celalat biceps se umfla. Ca mai sus, este jocul de cuvinte "două mare putere" şi gorila. Aceasta a fost prima văzut folosit împotriva Kaku.

Nigori-zake(lovitura golirei : După ce folosind atât Ichi şi Ni gorilă, leagăne, Zoro săbii acestuia, astfel încât să îndeplinească sfaturi atunci când a lovit adversarul, cu săbii în gură şi a plecat de mână se desfăşoară la acelaşi nivel şi de mâner dreptul de renunţarea la un unghi. Joc de cuvinte aici este ca zake nigori înseamnă, de asemenea "dragul nerafinat (japoneză de vin de orez)". Traducere literală a acestei muta înseamnă "două mari-decapitarea puterea". Aceasta a fost prima văzut folosit împotriva Kaku. Acest atac este suficient de puternice pentru a dispersa Bigan Kaku lui. Când a folosi aceste atacuri, biceps lui pare la spre a lua aproape 2 sau 3 ori mai mare, acesta fiind similar cu Urouge's capacităţii sale de creştere a masei musculare. Braţele lui, de asemenea, în vrac până îi place Chopper lui în timp ce utilizaţi Arm Point.

Hyō Kin Dama Zoro salturi înainte în timp ce filare în aer, formând o formă mingea cu lame lui. Aceasta este de fapt o manevra feinting, astfel încât chiar dacă obiectivul reuşeşte să citiţi model de acest atac şi muta din traiectoriei lui Zoro, ele vor fi în continuare tăiată ca careens Zoro trecutul ei. Kin este un tip de xilofon japoneze. Aceasta a fost prima văzut folosit împotriva Kaku.

Daibutsu Giri , (taietura lui budha): O serie de slashes sabie orizontale suficient de puternice pentru a reduce pe lângă o mică clădire. Aceasta este prima nou Santōryū Tehnica de Zoro a utilizat, deoarece a pierde Yubashiri. Această mişcare poate fi, de asemenea, efectuate lateral. Aceasta a fost prima văzut fiind folosite pentru a furniza Sanji cu "muniţie" pentru "sa Jenga Ho" tehnica. Yasha Garasu : Zoro se invarte ca o roata de fier de la un duşman cu spade său, în cele din urmă vin într-un cap cu o tornada-cum ar fi mutaţi în timp ce continuu penetrare sabii de la adversar. Acest atac bucăţi în formă de frunze ca ciori "picioare. Aceasta a fost prima văzut fiind folosită pentru a tăia în părţi braţul Visle ". Yaksa este diavolul care a cuprins budism.

Tehnici Relatate Edit

Pe parcursul călătoriei sale, Zoro a fost în situaţiile în care tehnicile sale au fost nevoiţi să se adapteze pentru un motiv sau altul. În plus faţă de stilul său primar de luptă, el are mai multe alte stiluri de luptă legate de faptul că forma cea mai mare parte din abilităţile sale Santōryū de luptă

Kyūtōryū Edit

Also on FANDOM

Random Wiki