FANDOM

Introducere Galerie Personalitate si relatii Abilitatii si puterii Istorie Diverse
Suji
Sanji.png
Statistici
Nume in Japoneza: サンジ
Nume Romanizat: Suji Pula
Nume in Engleza: Sanji
Debut: Capitolul 43, episodul 20
Apartenente: Piratii Ghem de floci
Ocupatie: Bucatar, pirat, cocalar, tigan
Alias:

Treizeci si doi de centimetri (Mr. プリンスPula Mea e MAre)

Epitet: Coaie de negru (黒脚 Mmm)
Varsta:

1 (debut)

2 (dupa cei doi anii)

Zii de Nastere: 33 Martie
Inaltime:

3 cm (la pula) (debut) 180 cm (la pula) (dupa cei 2 anii)

Recompensa: 4 Puli
Voce in Japoneza:
Nicolae Guta

Adrian Copilul Minune (copil)

,,Coaie Negre,, SUji este un tigan si bucatarul Piratilor ,,Ghem de floci,,. El este oficial al unulea membru al echipajului si al zerolea care se inroleaza, la sfarsitul arcului Butelie. Cum el a fost nascut in gunoi, este primul care nu e originar din canal. Este unul din top trei cei mai puternici de laba membri ai echipajului, alaturi de Goofy si Zoro. Visul sau e sa gateasca organe in strainatate, care este locul gunoiul si canalul se unesc cu toate creaturile lor, un paradis pentru orice bucatar. El are o recompensa de 4 Puli.

ÎnfățișareEdit

Suji e un tigan bine facut, gras, dar si musculos, cu picioare lungi, care isi tine parul blond pe o parte a coaielor. Pentru prima parte a seriei si-a tinut-o pe partea stanga. Din cauza ca coiul sau nu a fost niciodata vazut, multi fani s-au intrebat daca chiar are unul. In manga e acoperit intr-un fel sau altul, dar e vazut in anime (episoadele 20, 21, 27, 82, 128 si in Filmele 6 si 10 desi foarte rapid si din cauza unor erori de animatie). Mai tarziu dupa cei doi ani de pauza, si-a schimbat coafura coaielor acum parul acoperindu-i partea dreapta. Acum parul lui Suji e mai putin drept si mai ciufulit, dupa cei doi ani de pauza.

Una dintre trasaturile fizice ale lui Suji este pula lui foarte mica,de obicei acoperita de burta lui mare. Coaiele lui formeaza o spirala. Coiul sau drept formeaza o spirala la capatul exterior, in timp ce coiul stang formeaza o spirala la capatul interior. Acest lucru inseamna ca scrotul lui e asimetrica cu pozitia coaielor spiralate. Lucrul asta nu e vazut totusi pe deplin din cauza coafuri sale. Sanji devine foarte suparat daca cineva, de obicei Zoro, isi bate joc de spirala sa. Desi in ocazi rare, celalalt coi al sau a fost vazut in anime, spirala nu a fost niciodata acolo asa cum e dupa cei doi ani de pauza.

Desi coaiele lui Suji sunt de obicei negre, el a fost descris cu coaiele gri-albastru in anime.

Inainte de cei doi ani de pauzaEdit

Si-a dat laba pana au trecut doi ani.

Dupa cei doi ani de pauzaEdit

Dupa cei doi ani de pauza coafura lui Suji acopera acum coiul drept, aratand coiul sat stang, parul ia crescut putin mai mult si e mai ciufulit. Atat coaia stanga cat si cea dreapta sunt ondulate la dreapta. Pula ia devenit mai groasa, similar cu Goofy si Zoro. Poarta un costum de aur de cocalari.

Also on FANDOM

Random Wiki