FANDOM

Introducere Galerie Personalitate si relatii Abilitatii si puterii Istorie Diverse

Roronoa Zoro
Zoro.jpg
Informații Generale
Nume în japoneză:ロロノア・ゾロ
Romanizat:Roronoa Zoro
Nume în engleză:Roronoa Zoro/Zolo
Prima Apariție:Cap. 3, Ep. 1
Afilieri:Straw Hat Pirates
Ocupații:Spadasin, Pirat, Vânător de Recompense(fost)
Informații Personale
Zi de naștere:11 Noiembrie
Vârstă:19 ani(Debut) 21(Timeskip)
Înălțime:178 cm
Căutat
Zoro-wanted.jpg
Mort sau Viu
Recompensă:Beli.gif 120.000.000

Personalitate EditEdit

De obicei Zoro are o atitudine serioasă, o privire hotărâtă şi personalitate distantă dar de cele mai multe ori îşi pierde firea într-un stil neglijent şi extraordinar de comic. E foarte impunător şi poate intimida uşor, doar cu privirea, pe oponenţii mai slabi. S-a spus despre el că are o intenţie monstruasă de a ucide atunci când a scos sabia pentru a ataca un Dragon Celest. Deşi Zoro este o fire ucigaşă, capabilă de a nu arăta deloc milă în luptă, are o inimă mare - la începutul seriei îşi riscă viaţa pentru a ajuta o fetiţă pe care nu o cunoaşte. Când este nevoit să lupte cu femei, copii sau oameni nevinovaţi, încearcă să nu îşi folosească toată puterea şi îi loveşte cu partea neascuţită a sabiei pentru a nu-i răni grav.

Are o logică bună şi un puternic caracter de lider. Deşi tehnic nu e un samurai, acesta urmează până într-un anumit punct codul samurailor, nu atacă pe la spate şi nu se foloseşte de trucuri meschine - excepţie făcând doar situaţiile când prietenii lui sunt în pericol. Indiferent dacă e sau nu de acord cu deciziile lui Luffy, acesta în susţine mereu şi îi respectă hotărârea, intervenind doar în situaţiile serioase în care toţi ceilalţi nu au observat gravitatea situaţiei. Cea mai notabilă intervenţia a lui Zoro a fost atunci când ceilalţi voiau să îl primească înapoi pe Usopp după ce s-a certat cu Luffy si a părăsit echipajul.

Un lucru comic destul de întâlnit în serie e faptul că, deşi Zoro e foarte perceptiv în mijlocul luptei şi are simţurile foarte ascuţite, nu are deloc simţul direcţiei, se pierde cu uşurinţă chiar şi atunci când e nevoie să meargă în linie dreaptă. În Alabasta când i s-a spus să meargă în spre nord, acesta credea că trebuie să meargă drept în faţă; când erau în Regatul Drum credea că poate menţine cursul stabilit urmând un nor deşi norii îşi pot schimba uşor cursul şi forma. De multe ori când se pierde, bolboroseşte " iar s-au pierdut ceilalţi". Un alt obicei comic al lui e faptul că de multe ori are nişte replici interesante, pe care ceilalţi le consideră cool şi încep să îl idolatrizeze, în special Usopp, Chopper şi Brook. De multe ori se ceartă într-o ipostază comică cu Chopper din cauză că işi dă jos bandajele care îi acoperă rănile, pe motiv că nu poate să se mişte din cauza asta, iar Chopper îi răspunde că tocmai ăsta e rolul acelor bandaje.

Zoro e mândru de reputaţia pe care şi-a construit-o, atât ca spadasin cât şi ca "Vănătorul de PIraţi" şi se bucură foarte mult de faptul că are o recompensă mai mare decât Sanji. În timpul asaltului asupra insulei judiciare Enies Lobby,  un mariar l-a numit "lacheul lui Luffy" făcându-l pe Sanji să îl ia la mişto dar şi Zoro l-a tachinat pe Sanji punând în lumină faptul că lipsa lui de notorietate îl clasează şi mai jos decât un "lacheu". De multe ori Zoro îl enervează pe Sanji numindu-l "Piratul A" sau "Nr. 7" după cei doi ani de pauză (confrom oridinii în care au ajuns pe Shabaody). Deşi are un ego foarte puternic, Zoro e capabil să se umilească în ultimul hal de dragul prietenilor săi. În Thriller Bark l-a implorat în genunchi pe Bartholomew Kuma să nu îl omoare pe Luffy oferindu-i la schimb viaţa lui iar mai târziu a făcut o plecăciune în genunchi în faţa lui Dracule Mihawk, implorându-l pe Shichibukai să-l înveţe tainele luptei cu sabia.

Relaţii EditEdit

Echipaj EditEdit

Zoro are multă încredere în Luffy şi întotdeauna e de acord cu deciziile sale oricare ar fi consecinţele, recunoscându-le ca fiind deciziile căpitanului său, pe care un echipaj trebuie să le respecte fără să pună întrebări. Lui Zoro îi place să concureze cu Sanji şi de multe ori se ceartă cu el pentru motive banale, de cele mai multe ori la momente nepotrivite. Totuşi când cei doi luptă împreună împotriva unui inamic comun, sunt foarte puternici, aproape o echipă de neoprit. Atât Usopp cât şi Chopper sunt fascinaţi de forţa şi atitudinea lui Zoro de "tip dur". Pare să aibă o relaţie mai apropiată cu Chopper, văzând cum cel mai tânăr membru fuge către el când e speriat sau în pericol, şi spadasinul e primul care să sară la datorie când Chopper cade în apă. Datorită naturi sale simple şi directe este de multe ori exploatat de vicleana Nami, mai ales financiar. După Arabasta, când Robin se alătură echipajului, Zoro e sceptic şi nu are încredere în ea, dar mai târziu părerea i se schimbă. De când Brook intră în echipaj el şi Zoro au un fel de respect reciproc, probabil deoarece amândoi sunt spadasini.

Prieteni EditEdit

Înainte de poveste, Zoro călătorea cu doi parteneri, Johnny şi Yosaku care îl strigau "Aniki" (frate mai mare). Părea să aibă o relaţite bună cu ei ca grup de Vânători de Recompense. Când s-au văzut ultima dată, Zoro se despărţise de grup rămânând prieteni, totuşi au considerat că nu puteau fi văzuţi cu el acum că era un delicvent.

În copilărie era prieten cu Kuina. Nu a reuşit să o învingă niciodată, dar după ce au făcut o promisiune, ea a murit. El îşi ţine promisiunea faţă de Kuina şi de cât ori e aproape de înfrângere (ca în evenimentele cu Morgan şi Mihawk), îşi aduce aminte de promisiunea de a nu pierde pentru a se ambiţiona.

Duşmani EditEdit

Îi lipseşte încredera pe care o are Luffy în ceilalţi, aşa că de cele mai multe ori este foarte prudent când are de-a face cu anumite persoane. Dar de obicei, se bazează pe intimidare în cele mai multe situaţii, cauzândui pe alţii (de obicei persoane mai slabe ca el) să reacţioneze cu frică. Zoro are un obicei de a-şi face mai mulţi inamici pe unde trece echipajul decât restul membrilor.

Zoro are o relaţie unică cu Ensign Tashigi din Marină. Tashigi şi Zoro s-au întâlnit în Loguetown, unde ea îl ajutase să îşi găsească o katana nouă. Zoro a învins-o o dată când l-a atacat aflând că e pirat, dar a refuzat să lupte cu ea în confruntările ulterioare datorită cuidatei sale asemănări cu amica lui din copilărie, Kuina. Până acum de câte ori a văzut-o, a fugit susţinând că ea era singura persoană cu care nu putea lupta.

În călătoria sa, Zoro a întâlnit mulţi rivali spadasini ca Mihawk, Hatchan, Mr. 1, Preotul Ohm, Kaku sau Samurai Ryuuma.

Also on FANDOM

Random Wiki