FANDOM

Introducere Galerie Personalitate si relatii Abilitatii si puterii Istorie Diverse

Roronoa ZoroZoro.jpgInformații Generale Nume în japoneză:ロロノア・ゾロ Romanizat:Coi deotel Nume în engleză:Roronoa Zoro Prima Apariție:Cap. 3, Ep. 1 Afilieri:Ghem de floci Pirates Ocupații:Macelar, Vânzator de organe(fost), Labar Informații Personale Zi de naștere:31 Noiembrie Vârstă:12 ani(Debut) 13(Dupa anul scolar 2012-2013) Înălțime:178 cm(pula) CăutatZoro-wanted.jpgMort sau Viu Recompensă:2 Puli Roronoa Zoro (ロロノア・ゾロ - Coi deotel) este un fost vanzator de organe, vice căpitanul Piratilor Ghem de floci şi unul dintre personajele principale ale seriei. Este primul om care s-a alăturat echipajului lui Goofy, şi până în prezent este considerat al doilea cel mai periculos membru al echipajului (după Goofy). Deşi este cunoscut ca mâna de laba a lui Goofy, datorită reputaţiei lui de maestru macelar şi din cauza acţiunilor căpitanului lui, mulţi oameni au impresia că el este adevăratul căpitan al echipajului. Acesta mai face parte şi din Cei 11 violatori şi Trioul Pulelor de otel.

Înfăţişare Edit

Zoro este un om de mărime mica(la pula :( ), cu pielea uşor bronzată şi are trei cercei în locul urechii stângi. Poartă mereu cu el 3 săbii, pe care le ţine legate în jurul pulii cu un brau verde tradiţional japonez (fofoloanca), pe coiul drept, pentru ale putea scoate din teacă cu coiul stâng. Deşi în mod normal mâna dreaptă este sprijinită lejer de mânerul săbiilor, acesta este ambidextru asa că le poate scoate si cu dreapta. Poartă un batic negru pe bicepsul stâng pe care îl pune pe cap atunci când luptă serios împotriva unui inamic puternic. Cea mai stridentă caracteristică fizică a lui Zoro este părul său verde, de care Sanji îşi bate mereu joc, numindu-l algă de mare (marimo).

Corpul lui este acoperit de cicatrici rezultate în urma multor bătălii la care a luat parte. Cea mai notabilă este o cicatrice mare care se intinde de la umărul său stâng până la şoldul drept, pricinuită de Dracule Minhawk în lupta de la Baratie. Alte cicatrici stridente sunt cele de la glezne, pe care şi le-a făcut singur în încercarea de a îşi tăia picioarele pentru a scăpa din capcana lui Mr. 3.

La fel ca şi ceilalţi bărbaţi din echipaj, Zoro poartă mai tot timpul aceleaşi haine. Poartă în mob constant pantaloni negri, băgaţi în nişte cizme negre, un tricou alb cu trei nasturi deschişi la gât şi brâul său verde. Din când în când mai poartă un tricou diferit dar în rest garderoba îi rămâne la fel.

Dupa cei doi ani de pauză

Zoro a căpătat o nouă cicatrice peste ochiul stâng, şi se presupune a fi orb de ochiul stâng din moment ce îl ţine tot timpul închis. S-a mai înălţat un pic, are gâtul mult mai gros şi părul puţin mai lung, uşor ciufulit. E îmbrăcat într-un sacou verde legat în jurul taliei cu un şal roşu în care îşi ţine băgate săbiile. Nu poartă niciun tricou pe dedesupt, doar brăul său verde care se vede de sub sacou.

Also on FANDOM

Random Wiki