FANDOM

Echipajul Pălăriilor de Paie (sau 麦わらの一味 Mugiwara no Ichimi) este un echipaj de piraţi care s-a format în Marea de Est. Aceştia sunt în centrul atenţiei seriei manga şi anime One Piece, şi sunt conduşi de principalul protagonist, Monkey D. Luffy. "Pălăriile de Paie" sunt numiţi astfel datorită pălăriei de paie pe care Luffy a primit-o de la Shanks Roşcatul, iar Smoker, în Alabasta, a fost primul care i-a numit Piraţii Pălărie de Paie/Pălăriile de Paie. Echipajul a navigat pe mare la bordul primei lor corăbii oficiale, Going Merry, până în arcul cu Water 7. După arcul cu Enies Lobby au obţinut o nouă corabie numită Thousand Sunny. În clipa de faţă Echipajul Pălăriile de Paie e alcătuit din nouă membri iar valoarea totală a recompenselor acestora este de 800,000,050 de Berry.

În urma evenimentelor ce au avut loc pe Arhipeleagul Shabondy, cei nouă membri au fost separaţi unii de alţii. Vreme de doi ani, s-au antrenat în nişte locaţii relativ izolate, devenind mai puternici cu scopul de a se ajuta reciproc.

Emblemă Edit

Emblema echipajului e un desen al tradiţionalului craniu cu oase încrucişate, craniul purtând pălăria de paie specifică lui Luffy. Emblema este prezentă atât pe steagul lor cât şi pe pânzele corăbiilor Going Merry şi Thousand Sunny.

Also on FANDOM

Random Wiki