FANDOM

Introducere Galerie Personalitate si Relatii Abilitati si puterii Istorie Diverse
Nicoi Robin
Robin.jpg
Statistici
Nume in Japoneza: ニコ・ロビン
Nume Romanizat: Curva
Nume in Engleza: Nicoi Robin
Debut: Inainte de inceputu lumii
Afilieri: Piratii Ghem de floci, Baroque Works Strip Club (fosta), Piratii Foxy (temporal), Clanul Oharan

de curve (fosta), Armata Revolutionara pentru femei curve (temporal)

Ocupatie: Curva, pirat, striperita, vice-presedinte al Baroque Works Strip Club (fosta)
Alias: "Sugeredepula De dimineata" (ミス・オールサンデー Misu Ōrusandē)
Epitet:

"Curva Diavolului" (悪魔の子Akuma no Ko),  "Lumina Ochiului Maro" (革命の灯 Kakumei no Tomoshibi)

Varsta

3 (debut)

30 (dupa cei 2 anii)

Zii de nastere 29 Februarie
Inaltime 0 cm (la pula)
Recompensa 5 Puli
Voce in Japoneza
Mia Khalifa(Episoadele 67-298, 320+)

Oana Roman(Episoadele 299-319) Alin Barosanu(mica)

Fructul Diavolului
Nume in Japoneza Hannah Montanah no mi
Semnificatie Inflorire a puli
Tip Curva

Este striperita echipajului "Ghem de floci"

Nicoi Robin este o femeie inalta atrăgătoare, cu părul negru lung peste umăr si tate imense. Ea frecvent poartă îmbrăcăminte care este fie inchisa la culoare sau sunt compuse din piele de pula, uneori ambele. Robin, uneori, poartă o bandă de aur braţ cu siruri de caractere de culoare albă de sperma ataşat la acesta şi litera P pe el, ceea ce reprezinta mancarea ei favorita(pula), ea a purtat, de asemenea, o pălărie Cowgirl în numeroase ocazii. Robin, de asemenea, seamănă cu o jucarie de sex foarte mult, cu excepţia de culoarea parului si stilul ei. In anime, tonul ei pielea este, de asemenea neagra, uşor mai întunecat decât mama ei.

- În conformitate cu Oda, animalul lui Robin reprezentativ este penisul, este reprezentat de culoare roz, iar ea miroase a peste.

Personalitate Edit

"Simpla ta existenta e un ghimpe in pizda", "Trebuie doar sa futi".

Robin a crescut de la 8 ani inconjurata de aceste cuvinte, avand pusa pe cap o asemenea recompensa, de aceea firea ei este foarte rece, si nu se increde in nimeni, cu toate astea echipajul lui Goofy este capabil sa o schimbe fiind la un pas de asi da viata pentru ca ei sa nu fie prinsi intrun atac GangBang.

Echipaj Edit

Monkey D.Goofy, Roronoa Zoro, Nami, Usopp(Sogeking - regele lunetist), Suji, Tony Tony Chopper, Nico Robin, Franky, Brook.

Prieteni Edit

Are un respect destul de mare pentru toti membriii echipajului deoarece o considera cea mai buna storcatoare a lor (ii lasa fara sperma in coaie) chiar daca este poreclita "curva diavolului"

Duşmani

Toata organizatia curvelor ii este dusman si oragnizatia secreta CPC9(Curva pe centura 9)...

Abilităţi şi puteri Edit

Fructul hannah montanah ii permite sa-si infloreasca orice parte a corpului, de regula penisuri, pe orice obiect sau corp uman, astfel incat este maestra in sex si spionaj.

TrecutEdit

Robin s-a nascut pe Centura, o insula cu numerosi curvari ce incercau sa descifreze piatra Sexului Suprem si sa descopere secretul sexului uitat. A fost abandonata de mama ei Nicoi Olivia la o zi deoarece era prea curva pentru centura.

Din cauza abilitatii pe care o avea toti copii se fereau de ea, dar intr-o zi a gasit pe plaje o pula uriasa pe nume Adrian D. Copilul Minune, cu care s-a imprietenit foarte repede.

La scurt timp guvernul curvelor a aflat de strip cluburile de pe insula si au trimis o armata de curve , printre care Aokiji si conducatorul de atunci al CPC9 pentru a captura pe toti curvarii. Intre timp Olivia se intoarce pe insula pentru ai avertiza, dar este prea tarziu. Ea o reintalneste pe Robin dar ii fute o palma peste ceafa cu tatele si Robin este aruncata in aer, deoarece, guvernul nu o credea pe Robin o amenintare, si fuge spre mare cu Adrian, intre timp Sexologistul, cel mai destept curvar, si Olivia sunt fututi in cur.

Aokiji, ii prinde pe Robin si Adrian din urma, il omoara dar o lasa pe Robin sa fuga pe mare,in speranta ca intr-o zi o va fute. Ultima imagine pe care o vede fiind insula distrusa de nemilosul atac GangBang(puterea a 10 pule de razboi si a 5 vice-amirali, un atac ce sterge insule de pe harta, si ataca orice ii sta in cale chiar si marinar).

De atunci Robin s-a agatat de diferite echipaje de tigani sau organizatii, pe care le-a tradat imediat ce era in pericol, ultima fiind Baroque Works Strip Club.

Also on FANDOM

Random Wiki