FANDOM

Introducere Galerie Personalitate si relatii Abilitatii si puterii Istorie Diverse
Nami
Nami.jpg
Statistici
Nume in Japoneza: ナミ
Nume Romanizat: Nami
Nume in Engleza: Nami
Debut: Capitolul 8, episoadul 1
Afilierii: Piratii palarie de Paie, Piratii Arlong (fosta), Piratii Ganzack (film, fosta), Piratii leul de Aur (film, fosta)
Ocutatie: Navigator, pirat, hoata,  sef de personal (fost)
Epitet Pisica Hoata  (泥棒猫Dorobō Neko)
Varsta

18 (debut)

20 (dupa cei doi anii)

Zii de nastere 3 Iulie
Inaltime

169 (Debut)

170 (dupa cei doi anii)

Recompensa 16.000.000 Devil nfobox.png
Voce in Japoneza
Akemi Okamura(Episoadele 1-69, 79+),

Wakana Yamazaki(Episoadele 70-78), Megumi Toyoguchi (OVA)

Personalitate Edit

Împreună cu Nico Robin, Nami este unul dintre cel mai deştept de Palarie Straw şi caracterul mai deştept treilea în East Blue în conformitate cu Oda, prima fiind Benn Beckman de pirati cu părul roşu şi două fiind căpitanul Kuro.La începutul serii, Nami dispreţuit toati pirati. Ea i-a privit ca nimic, dar oameni rai dupa ce a pierdut pe cineva aproape de ea, schimbând doar mintea ei după ce ea a întâlnit pe Luffy si Zoro. Înainte si-a schimbat punctu de vedere despre pirati. Nami este lacoma de bani şi va face orice pentru bani, de a accepta orice provocare, care vine de-a lungul. Dragostea ei de bani provine din copilărie, unde a trăit o viaţă săracă şi a fost adesea supărata, la care au puţine în ciuda bogăţiei dragostea de mama ei adoptate. În timp ce ea va trimite în Luffy, Zoro şi restul echipajului pentru a satisface cererea, singurul lucru pe care ea nu va face să vândă un prieten; indiferent de ce suma. Ea preia controlul suma de bani echipajului petrece, mai conştienţi de echipajelor cheltuieli obiceiuri (cum ar fi Luffy dorinţa de a cheltui tot ce au pe carne) . În acest scop, ea este în groază completă ori de câte ori restul echipajuluirisipeste bani. Ea este loial banii ei, dar nu contează cât de mult ea neagă, loialitatea ei faţă de prietenii ei este pe primul loc aşa cum se vede, când sa hotărât să renunţe la ea de acord 1000000000 face cu Igaram pentru protejarea Vivi de dragul Vivi după Baroc Works a fost bătuta, după cum precum şi pregătirea să-şi petreacă 200 milioane de salvare Keimi din sclavie.

Nami ii place sa faca pe sefa şi comanda de obicei toată lumea din jur, inclusiv Luffy, deşi nu chiar fiind căpitanul ea insasi. Principala preocupare Nami lui, atunci când ea este în necaz este ea de obicei, prima şi a altor membri ai face lupta ei, rezultând în lupta împotriva ei în lupte mai puţine. Ea este un laş, deşi nu la acelaşi nivel ca Usopp, laşitatea ei are mai multe de a face cu supravieţuirea. Ea este conştientă de pericolele cu care se confruntă în fiecare zi şi are o mult mai bună înţelegere a lumii şi a persoanelor fizice sa mai periculoase (ex. Shichibukai) decât de cele mai multe echipajului ei, deşi nu dispune de cunoştinţe Robin pe unii dintre ei alte figuri puternice (ex. Amiralilor marine). Ea poate fi diabolice la ori şi nu se va gândi de două ori despre aruncat alţii pentru a salva viaţa ei.Ea a fost cunoscută pentru a sta la sol ei împotriva oricui doare prietenii ei, abandonul de rutină în caz contrar ei normală a încercat să rămână în afara. Cel mai bun exemplu a venit de la supravieţuirea ei de joc Enel ", care sa lăsat în picioare luptător doar în afară de el, ea a acceptat să bordul navei sale şi ducandu-se în ţara lui a promis de frică după ce a văzut toate luptatori puternici , dar mai târziu, după ascultarea planurile sale, care ar părăsit insula cer.Cu toate acestea, în schimbul ei trasaturile de personalitate mai puţin simpatic, ea este, de asemenea, unul dintre membrii echipajului mai plin de compasiune, care este rapid pentru a arăta simpatie atunci când aud lucruri triste despre alte persoane, si ca ea a arătat în timpul incidentului cu Hatchan, ea este dispusă să ierte chiar şi persoanele care au rănit-o de mulţi ani. Ea este uşor de unul dintre membrii cei mai emotionale pălărie de paie, ea plange pur şi ea arată mult înţelegerea şi introspecţie în sentimente. Acest lucru face ca de multe ori ei bune de confort prietenii ei (deşi ea a făcut, de asemenea, vizavi de comic efect), după cum arată în timpul discuţiei echipajului de la capitolul 438 cu privire la dacă Usopp ar trebui să returnare sau nu, ea a insistat că subiectiv Usopp să se întoarcă, cu toate acestea Zoro spunandu-i ca asta e decizia lui Lufyy. Nami, de asemenea, are o obsesie cu moda, ca ea nu este niciodată văzut poartă aceleaşi haine. Acest lucru nu a fost prezent în primele capitole şi a început după arc Căpitanul Kuro. [19] Când se duce Nami cumpărături, ea uneori merge la buticuri rafinate si incearca pe alte chestii, doar pentru a lăsa declarând că ea este în căutarea pentru ceva mai casual. Ea nu pare să fi modestia de mult ca ea poarta haine, uneori, destul de scurt şi permite oamenilor să ia fotografii ale ei într-un costum de baie sau complet goi (atata timp cat ei isi platesc).

Relaţii Edit

Echipaj Edit

"Nu! Nami va fi Navigatoarea noastra ... Şi nimeni altcineva! " - Reacţie Luffy la preluarea Nami.

La început, Nami a fost fericita sa se alature echipei, când ea a aflat că Luffy este un pirat din cauza dezgust ei la pirati. Ea a trădat Luffy şi chiar şi-l doreau mort înainte de a format o echipa. Apartenenţa ei original în echipajul a fost doar ca o alianţă "cu Luffy care ea sa încheiat mai târziu să se întoarcă în satul natal, însă de atunci ea a devenit pasionat a echipajului şi a constatat că nu a fost atât de uşor să plece doar .După înfrângerea lui Arlong sa alăturat oficial al echipajului, de atunci ea s-au schimbat complet mintea ei despre colegii ei.

Ea a invatat repede să respecte calitatile Luffy ca lider, dar de multe ori se supără la gândirea lui iraţionale şi atentia scurta. În astfel de situaţii, uneori, ea tinde să intre în focare violente, de multe ori l-comanda şi ceilalţi membri, precum şi în ciuda el fiind căpitan. Focarele eu sunt violente bruste, de asemenea, cauzate de trăsături ale membrilor echipajului, cum ar fi adormirea Zoro. În ciuda acestui fapt, ea îngrijeşte şi crede in Luffy foarte mult în calitate de căpitan ei, şi el deseori serveşte ca o ancoră emoţională pentru ea în momentele de criză. De fapt, ea a plans pentru Luffy, când a pierdut fratele său mai mare în războiul Whitebeard.

Ea de asemenea, nevoie adesea de avantajul de a Sanji cu devotamentul faţă de ei, prin care se dispune el să facă de licitare ei. Ea foloseste, de asemenea Usopp ii mentine arma.Zoro nu încearcă să cadă pentru schemele de ei manipulator, but sfarseste o victima la fel ca restul, de obicei, din cauza datoriilor, after trucuri Nami-l îi accepta un împrumut 100000 şi forţele de el să-l plătească înapoi trei ori peste el.De asemenea are tendinţa de a obţine în argumentele din cauza personalităţii lor oarecum similare. Ea este încă dovedit a avea grijă de el, ca ea face restul echipajului. Nami, ocazional, devine iritat de Franky (cum ar fi atunci când solicită o "fetiţă"), dar încă mai are încredere în el.

Nami se intelege foarte bine cu Robin. Ea se referă adesea la ea ca "onee-sama" sau "Robin-nee-san", ambele folosite în mod obişnuit pentru surori mai mari, şi îşi petrece adesea timpul cu ea. Când Nami merge cumpărături, ea este adesea însoţit de un Robin zâmbitoare.

Prieteni Edit

Înapoi acasă, Genzo a acţionat ca un tată pentru ambele Nami şi Nojiko. El a fost arătat foarte preocupat de Nami pune pe ei de recompense atragerea de perverşi mai mult de vânători de recompense, deşi a avut o imagine mărită de el însuşi. Amuzant având în vedere faptul că el este mai mult preocupat de imaginea ei decât Nami recompensa ei. Restul satului încă o adora. Chiar şi atunci când sa alăturat Piratii Arlong, fără a spune-le motivul pentru care dorinta de a deveni independenţi, ei au refuzat să creadă că ea ar trăda i cu adevarat, şi a sprijinit-o în secret.

Nami împărtăşit de asemenea, o strânsă relaţie cu Vivi, la punctul de aproape o legatura de Surori. Ca şi restul echipajului, ea a fost profund deranjata de parasirea ei.

Ea a făcut, de asemenea, un bun prieten al Lola Warthog , la punctul în care ea a stabilit chiar ajuta Lola şi Abesalom pentru căsătorie. Prietenia lor a depăşit de peste în cel real Lola când Thriller Bark a cazut în jos. Lola a avut un sentiment ciudat ştia deja Nami din altă parte, în ciuda niciodată înainte de întâlnirea ei, Nami a fost tocmai fericit pentru a vedea prietenul ei. Până în prezent, Lola a fost Nami singura persoana a predat de bună voie o parte din comoara ei . Nami în ceea ce acum ca o sora, pentru a se asigura că ea şi prietenii ei au fost în condiţii de siguranţă a dat jumatate din biblicardul ei la Nami pt a o gasi pe mama lui Lola.

Duşmani Edit

Nami este un inamic al Marinei, ca ea poartă o recompensă pe capul ei. Arlong şi piraţii erau duşmanii ei pentru o lungă perioadă de timp, în ciuda asta Arlong a luat-o în echipa lui nu au arătat nici ea dragostea pentru ea ca urmare a ceea ce au făcut în satul ei şi pentru uciderea lui Bellemere. Arlong s-a luptat cu Luffy susţinând că ea a fost camaradul lor chiar admiţând ea a fost "dragut" pentru un om şi a recunoscut că a avut nici un respect pentru om, dar ea a fost unul din aproximativ 2 oameni a fost vazut pentru a arăta respectul pentru, alte fiind Nezumi. Ea a declarat că ea nu a iertat Hatchan pentru ceea ce a făcut ca parte a Piratilor Arlong, dar după ce a văzut pe el impuscat ,încearcă să ţina pe Luffy de ataca un Dragon Celestial, ea s-ar fi arata ingrijorata de ranile lui.

Also on FANDOM

Random Wiki