FANDOM

Introducere Galerie Personalitate si relatii Abilitatii si puterii Istorie Diverse
Nami
Nami.jpg
Statistici
Nume in Japoneza: ナミ
Nume Romanizat: Nami
Nume in Engleza: Nami
Debut: Capitolul 8, episoadul 1
Afilierii: Piratii palarie de Paie, Piratii Arlong (fosta), Piratii Ganzack (film, fosta), Piratii leul de Aur (film, fosta)
Ocutatie: Navigator, pirat, hoata,  sef de personal (fost)
Epitet Pisica Hoata  (泥棒猫Dorobō Neko)
Varsta

18 (debut)

20 (dupa cei doi anii)

Zii de nastere 3 Iulie
Inaltime

169 (Debut)

170 (dupa cei doi anii)

Recompensa 16.000.000 Devil nfobox.png
Voce in Japoneza
Akemi Okamura(Episoadele 1-69, 79+),

Wakana Yamazaki(Episoadele 70-78), Megumi Toyoguchi (OVA)

Trecut Edit

In satul ei natal traia o femeie Bellemere cu o reputatie nu prea frumosa datorita nazbatiilor pe care le facea in copilare., de aceea atunci cand a decis sa se inroleze in marina , toti au ramas un pic uimiti. Dupa ce ia parte la un razboi pe o anumita insula, este foarte ranita si incet incet isi accepta moartea, dar la un moment dat apare o fetita ce tinea in brate un copil foarte vesel, acestea fiin Nojiko si Nami. Vazandu-le Bellmere decide sa traiasca si le duce inapoi in satul Cocoiasi si devine mama lor adoptiva.

Neavand conditii materiale prea bune, singurul venit fiind comertul cu portocale, Nami sufea in lipsa banilor si crede ca Bellmere ar fi fort mai fericita daca nu l-ar fi crescut. Se cearta cu Bellmere din cauza ca ea nu manca, pentru a le ajunge lor si pleaca, fugind in sat la Genzo.

Pana decide sa se intoarca, satul este atacat de echipajul oamenilor peste  condus de Alrong, ce le cere tribut locuitorilor 100000 de belli pt adult si 50000 belli pentru copii.

Acestia zares casa lui Bellmere si pleaca rapid spre ea, Nami si Nojico fiind fortate de Ghenzo sa paraseasca satul, dar acestea se intorc rapid acasa. Intre timp Alrong ajunge si o forteaza sa plateasca tributul dar ea plateste 100000 de belli pt fete si sfarseste impuscata in fata acestora.

Nami este loata de Alrong si fortata sa deseneze harti pentru el, promitandu-i ca daca ii va da o suma considerabila v-a pleca din sat si ii v-a reda libertatea. Nami de intoarce in sat si face sa para ca s-a aleturat de buna voie echipajului, dar ii spune lui Nojico de compromisul facut.

Nami calatoreste de pe o insula pe alta si strange banii dar nu fara sacrificii. Ea il intalneste astfel pe Luffy si navigheaza o perioada cu el ramanad uimita ca un pirat isi apreciaza camarazii.

Cand ajung la restaurantul Baratie ea fura corabia si se intoarce in sat urmata de Luffy si restul echipajului care reusesc sa il invinga pe Alrong si sa ii redea libertatea.

Ea ramane uimita cand afla ce Genzo stia de compromis dar nu a zis nimic astfel incat daca ar fi vrut vreodata sa paraseasca satul sa nu se simta responsabila de asteptarile lor.

Also on FANDOM

Random Wiki